Skoleindskrivning

Kære nye elever og forældre på Vedbæk Skole

Vi glæder os rigtigt meget til at byde jer velkommen på vores skole næste år.

Tirsdag den 8. november 2022 kl. 17.00-19.00 holder vi orienteringsmøde, hvor alle er velkomne til at komme og høre mere om vores skole. Mødet foregår i læringscenteret ved skolens hovedindgang.

På vores skole gør vi alt, hvad vi kan for, at 0. klasse bliver en lærerig og tryg begyndelse på skolelivet. Vores pædagoger og lærere er meget opmærksomme på alle børn, og de glæder sig hvert år til at møde den nye flok af friske, nysgerrige og lærelystne elever.

Vi er glade og stolte af Vedbæk Skole. Skolen er indrettet efter moderne principper om læring, hvor eleverne både kan lære i grupper og fordybe sig individuelt. Vi har skønne udenoms arealer, som vi bruger til både læring og bevægelse, og vi har en velfungerende skolefritidsordning, hvor eleverne mødes på tværs af alder om eftermiddagen.

Her på hjemmesiden kan du læse meget mere om skolen og på https://www.rudersdal.dk/skoleindskrivning finder du svar på de mest almindelige spørgsmål i forbindelse med skoleindskrivning.

Se her en lille film om skolestart på Vedbæk Skole.

Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.

Venlig hilsen

Mette Breschel